مقالات آرشیو خبر ها
برمـــر؛ مشتی در دستان یووه

برمـــر؛ مشتی در دستان یووه

به‌نظر می‌رسد برمر خود را با واقعیت جدیدش در یوونتوس وفق داده است. برمر در مقابل ساسوئولو ثابت کرد که ارزش هزینه‌‌کرد یووه برای اعطای میراث کیه‌لینی به او را دارد. به فاصله چند روز از پایان دیدار نخست یووه در سری A توجهات و تحسین‌های فراوانی به سوی او روانه شده است.

 

روزنامه توتواسپورت در شماره امروز خود (19 آگوست 2022) در گفتگویی متفاوت به سراغ بِنوآ مانُّ (Benoit Manno) بوکسور سرشناس و باتجربه اهل تورین رفته و با او در مورد گلیسون برمر، مدافع جدید یوونتوس به گفتگو نشسته. ماجرا از این قرار است که این بازیکن برزیلی از علاقه‌مندان ورزش بوکس است و پیش از پیوستن به یووه و در زمانی که بازیکن تیم تورینو بوده با این مشت‌زنِ ایتالیایی تمرین می‌کرده. بخش‌هایی از این مطلب جالب‌ را با هم مرور می‌کنیم:

 

مصمم، سریع و هماهنگ» این سه ویژگی، توصیفی است که «بِنوا مانُّ» در مورد برمر به کار می‌برد. او با مشابهت‌سازی وجنات این مدافع برزیلی با «اِواندر هالی‌فیلد» ، ماهیچه‌ها و فرم عضلانی برمر را یادآور و تداعی‌کننده این اسطوره فراموش‌نشدنیِ بوکس حرفه‌ای آمریکا می‌داند. ادامه حرف‌های مانُّ در مورد برمر خواندنی‌ست: «معمولاً هفته‌ای یک جلسه‌ی یک ساعت و نیمه را با هم تمرین می‌کردیم. اغلب سعی می‌کردم سرعت او در پاسخِ فیزیکال به محرک‌ها را افزایش دهم چراکه تمرکز در این مورد نه‌تنها در بوکس که در فوتبال نیز بسیار مهم و کاربردی‌ست. طبعاً تلاش و اصراری برای مبارزه در رینگ نبود اما به فراخور، تا جایی‌که می‌طلبید روی ضرباتی مثل هوک و آپرکات نیز کار می‌کردیم. اعتراف می‌کنم که همیشه تحت‌تأثیر واکنش‌های انفجاری او قرار می‌گرفتم؛ ویژگی‌ای که او به خوبی در آن متبحر بود. تا یادم نرفته این را هم بگویم که گلیسون همیشه 10 الی 15 دقیقه زودتر به تمرین می‌آمد و خودش را گرم می‌کرد. بلوغ و میل برمر به رشد و پیشرفت حقیقتاً فوق‌العاده است.

 
ارسالی از جامعه ی مجازی هواداران باشگاه یوونتوس در ایران


«به اشتراک گذارید»
Google+ Twitter Facebook
حسین صالحی
حسین صالحی«مدیر سایت»
ارتباط با نگارنده: